Wysyłka i Dostawa

Oto kilka rzeczy do rozważenia podczas oczekiwania na zamówienie:
  • Wysyłamy w dni robocze. Od poniedziałku do soboty, z wyłączeniem świąt państwowych.
  • Wysyłka rozpoczyna się od daty otrzymania wiadomości e-mail „Twoje zamówienie zostało wysłane!”.
  • Powyższe szacunki nie obejmują czasu kompletacji - potrzebujemy 1-2 dni roboczych, aby upewnić się, że zamówienie niestandardowe zawiera wszystko, czego się spodziewałeś.
Więc kiedy kontaktujesz się z Działem Obsługi Klienta naszego sklepu?Należy odczekać kilka dni od otrzymanej wiadomości „Twoje zamówienie zostało wysłane!” Z reguły są to 2 dnie robocze.Nawet jeśli Twoje zamówienie nie dotarło na prognozowaną datę, prawdopodobnie nadal jest w drodze (i warto czekać).
  1. Ile kosztuje wysyłka?

    Po kliknięciu przycisku "ZAPŁAĆ" możesz wprowadzić adres dostawy i wybrać metodę wysyłki. Koszty wysyłki są następnie obliczane i dołączane do Twojej sumy częściowej u dołu strony.

  2. Czy mogę śledzić moje zamówienie?

    Jeśli Twoje zamówienie jest wysyłane za pomocą usługi śledzenia, dane te zostaną uwzględnione na stronie zamówienia, a także w wysyłanym przez nas e-mailu.

  3. Skąd pochodzi moje zamówienie?

    Twoje zamówienie wyruszy w drogę z miasta LUBLIN.

To Top